כל המידע על כתר זירקוניה

כתר זירקוניה הוא כתר מיוחד לשיניים
כתר זירקוניה הוא כתר יקר לשיניים חסרות. סוג זה של כתר מותאם אישית שתוכנן
על ידי איש מקצוע בתחום השיניים כדי לשכפל את המראה והתחושה של שיניים טבעיות. אפשרות זו טובה לאנשים שחסרה להם יותר משן אחת. עם זאת, לפני בחירת כתר זירקוניה, מומלץ להיפגש עם רופא שיניים מנוסה
כדי לנתח את המצב שלך ולהציע תוכנית טיפול. הנה כמה מן היתרונות שאתה עומד ליהנות בעת בחירה של כתר עשוי זירקוניה.

כתר זירקוניה סוגים

אם איבדת שיניים אחת או יותר, אתה יכול לבחור בסוג זה של כתר. התהליך פשוט למדי.
אתה מבקר האורתודונט המקומי שלך אשר ייצור כתר קרמיקה באמצעות זירקוניה או אבנים יקרות אחרות. כתר יחזיק מעמד כל עוד אתה צריך את זה.

אין צורך לדאוג לגבי העלות. המחיר תלוי בחומר ובעיצוב של הכתר. חלקם מתומחרים עד
כמה אלפי שקלים . עם זאת, הם סבירים גם עבור אלה שאינם יכולים להרשות לעצמם שיניים תותבות יקרות.

השיניים שלך לא יהיו מגורה על ידי הכתר. זירקוניה הוא חומר מלאכותי נטול כל יסוד חומצי. לכן לא סביר לגרום לגירוי כלשהו בחניכיים או בשיניים. עבור אלה עם חניכיים רגישים, זהו גורם חשוב גם כן.

כתר זירקוניה מתי היה בו צורך?

כתרים זירקוניה מתאימים לשימוש בכל המצבים. הם יכולים ללכת עם כל תלבושת. לכן, אתה יכול לעשות את הטוב ביותר של כל צד או אירוע. אם אתה מאבד שן אחת, זה יכול להיות מוחלף עם כתר זירקוניה. אף אחד לא ישים לב. אתה תיראה יפה להפליא.

כתר זירקוניה אינו ניתן לשבירת בקלות. הם יכולים לעמוד בלחצים גבוהים. לכן, אתה לא צריך לדאוג בקשר לזה בכלל. אתה יכול להשתמש בהם במשך שנים מבלי לדאוג לביטחונם.

אתה צריך תקציב טוב בראש לפני שאתה יוצא לרכוש כתר. אם אתה מתכנן להחליף את כל השיניים שלך, אתה צריך לתכנן להוציא יותר. אתה צריך לדעת כי כתר עולה כמה אלפי שקלים , אבל זה יכול להימשך לכל החיים, בהתאם לאיכות ועמידות.

כל המידע על כתר זירקוניה

מותאם אישית

כדי לחסוך יותר כסף, אתה יכול לבחור כתר זירקוניה מותאם אישית. בדרך זו, הצבע ואת הצורה של השיניים שלך יהיה מותאם אישית על פי הבחירה שלך. אתה יכול גם לקבל חומרים אחרים כמו ציפויים, כדי להתאים את כתר זירקוניה. אתה יכול לקבל ציפויים אלה במחיר זול יותר. עם תכונות אלה, אתה בוודאי יכול להיות חיוך נפלא.

כתרים זירקוניה הם אופציה מושלמת כדי להסתיר את הפער בין השיניים שלך. לפעמים, זה יכול להיות מורגש מאוד, במיוחד אם אתה עובד או משחק. אתה לא יכול להימנע מחייך מול אחרים. אתה יכול לעשות את זה נסבל יותר על ידי מקבל קוסמטיקה זירקוניה יפה.

יתרונות

יתרון נוסף של זירקוניה הוא שזה לא שבב או לפצח בקלות. למעשה, אם אתה מכסה את העיניים עם זה במהלך בחינה או בעת לימודים, אתה לא תרגיש שום אי נוחות. דווח כי לכתר הזירקוניה יש התנגדות גבוהה לשבירה. עמידות החומר מבטיחה לך שהוא לא יאבד את הברק שלו במשך כמה ימים. אתה תאהב את היופי שלה יום אחר יום.

כתרים זירקוניה ניתן להתקין בקלות עם ביקור רופא שיניים פשוט.
אם החלטתם לקבל crown , תוכלו ליצור קשר עם רופא השיניים
ולבקש ממנו לעשות זאת על השיניים. ביום ההליך,
הוא ייתן לך הוראה איך לשים את זה על. זה לוקח רק כמה דקות כדי לסיים לשים את כתר זירקוניה על השיניים שלך. על מנת לשמור על צבעו וליטוש, אתה לא צריך לצחצח אותו כל יום. החומרים המשמשים הם עדינים מאוד ואתה לא צריך לדאוג כל כאב.

יש מגוון רחב של צבעי זירקוניה זמינים. עם זאת, מומלץ לבחור צבע בהיר יותר או לבן
לעומת מתכות אחרות. יש גם מגוון עצום של עיצובים לבחירה. אתה יכול לבחור אחד שמתאים ביותר לאישיות שלך.

העלות של crown זירקוניה תלוי בגודל ובצורה של crown. אתה תקבל
אותם במחירים סבירים. רופא השיניים יניח אותו על השיניים שלך בעלות נמוכה מאוד. אם אתה רוצה לעשות מהפך בחיוך שלך, זה הזמן הנכון.